Rabu, 13 Julai 2011

YA AMPOOOON



GEROMBOLAN PUN SAMA



nota:
amat jelas lembaga makan free
ini tidak diminati oleh orang ramai

makan tanggung
berak cangkong

kah kah kah




PUTERA AZAMUDDIN MOHON BONDANYA DIPENJARAKAN
- meloya

KUALA LUMPUR 12 Julai - Mahkamah Tinggi di sini memberi kebenaran kepada Putera Azamuddin Shah Abdul Shah, anak saudara Sultan Selangor, memfailkan permohonan komital untuk memenjarakan bondanya sendiri kerana didakwa mengingkari perintah mahkamah.

Kebenaran itu diberikan pada 23 Jun lepas dan permohonan itu sepatutnya didengar hari ini di hadapan Hakim Amelia Tee Hong Geok Abdullah.

Peguam Datuk Rajan Navaratnam yang mewakili Putera Azamuddin Shah memberitahu pemberita bahawa hakim menetapkan 26 Julai ini untuk perbicaraan kes itu disebabkan peguam yang mewakili, Tengku Putri Arafiah ibni Almarhum Sultan Salahuddin Abdul Aziz yang merupakan adinda Sultan Selangor, tidak hadir ke mahkamah.

Pada 8 Jun lepas, Putera Azamuddin Shah memohon perintah komital itu kerana bondanya itu gagal menandatangani dan mematuhi perjanjian jual beli saham syarikat Sunshine Fleet Sdn Bhd berjumlah RM2 juta.

Mengikut notis usul, Putera Azamuddin Shah berkata, mahkamah telah membenarkan permohonannya untuk perintah pelaksanaan spesifik pada 19 April lalu dan bondanya dikehendaki menandatangani dan mematuhi perjanjian jual beli saham itu dalam tempoh lima hari selepas itu.

Bagaimanapun, beliau mendakwa bondanya sehingga kini dengan sengaja tidak berbuat demikian dan ia jelas mengingkari perintah mahkamah.

Afidavit sokongan Putera Azamuddin Shah menyatakan bahawa bondanya telah bersetuju untuk membeli kesemua 100,000 unit saham miliknya dalam syarikat Sunshine Fleet Sdn Bhd. – Tiewnama

NOTA:
ini berita baik untuk menjadi ingatan kepada manusia melayu
lihatlah
bacahlah
dan ketawalah
lihat bagaimana raja gopal hidup anak beranak

ini lah contoh terbaik
tentang raja gopal

hairan dan takjub
macam mana raja raja gopal ini
disamgkut pautkan dengan islam

perangai raja raja gopal
amat jelas tak sangkut paut dengan islam

harap harap orang melayu akan sedar
tentang lembaga makan free ini
kah kah kah


NOTA:
mana kaki rogol amah?
kenapa tak ajar raja gopal tentang budi dan bahasa?
kah kah kah


15 ulasan:

opisboi berkata...

tak lah lawan permaisuri kaveetha kaur.

Tanpa Nama berkata...

time to wrap them all up...buek habih bogheh jo!

Tanpa Nama berkata...

Kaki rogol amah sibuk kat sarawak, cari induk iban, hari nie kat front page surat khabar cina sarawak semua lapor pasal si perogol bagi amaran kat kakitangan KERAjaan supaya letak jawatan kalau tak sokong KERAjaan....

l berkata...

... aku pun nakal gak zaman aku bebudak dulu ... degil-degil aku (yang selalu menyebabkan tekanan darah emak aku naik) pun tak pernah sampai nak meminta mak aku dihukum., walau pun dalam seminggu kalau tak kena rotan sekurang-kurangnya 2 kali ngan mak aku, opah ngan ayah aku akan rasa pelik ... tp bila aku demam, mak aku ni la yang jaga makan minum aku, lapkan badan aku ngan tuala basah ... adil la kan kalau dia tibai aku masa aku buat nakal ngan degil cakap dia ... heh heh heh ... tp sekarang ni bila aku dah takde mak dan aku ada anak sendiri dan anak lelaki bungsu aku yang berumur 10 tahun tu nakal macam aku masa bebudak dulu ... buat aku teringat sangat kat mak aku ... kini aku rasa apa yang mak aku rasa dulu ... aku tak faham ada manusia yang begitu buruk sikap dan perangai sampai nak memenjarakan ibu sendiri ... dah takde budi bicara lagi ke ...? atau dah takde sifat kemanusiaan lagi ..? betul kata ustaz-ustaz " manusia adalah terbentuk dengan apa yang mereka makan " .. lembaga makan free (pinjam dari TT) dari hak orang awam maka perangai pun tak berapa nak senonoh ... tu yang buat aku terfikir ... kalau makanan dari hasil yang tak elok perangai yang keluar pun bertambah tak elok ...

Tanpa Nama berkata...

Dunia, dunia.. macam-macam cerita.. Duit telah merosakkan segala-galanya..

Tapi itu tak kisahlah.. Yang aku hairan sesangat ni macam mana bro tt tak kena apa-apa bila dia kata macam-macam kat raja gopal dengan anak yatim tu.. Depa tu pekak badak ke buta kayu?

Ke bro tt apa pemakai kot..

Kinik

Tanpa Nama berkata...

yang jaga dia bukan mak dia kot. yang jaga dia bibik indonesia. huhuh kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum TT.
Golongan yg tidak mendapat hidayah dari Allah ialah org yg takabbur dan menderhaka kepada ibu bapanya.Mungkin inilah sebabnya jadi begini pada kerabat raja nih.Nauzibilah.

Tanpa Nama berkata...

the dog eat dog culture of the rent-seekers

Tanpa Nama berkata...

peh,parah berita ni,parah

1.10 Koleksi Gambar Dan Video Hantu Terseram Dalam Sejarah Fotografi
2.Game Star Wars Pada Skrin Besar Untuk Kesan Lebih Real!!(Video)
3.Ekspidisi Menyelamatkan Kura-kura Ganas(Video)

Saiful berkata...

rajagopal semua kaki kencing...
yg paling besar punya rajagopal pun sama..janji lepas tu nak ambil memo //pas tu menyorok..poodah..

Tanpa Nama berkata...

Duit projek Hospital Shah Alam yang terbengkalai tu dah habis kot? Itu yang mengelabah semacam aje tu...kahkahkah

kgpadangbalang berkata...

inilah anak beranak gaduh, rakyat juga merana.

dulu raja petra dah dedahkan kes ni, walaupun tak salahnya tunku arafiah tu pangkat sepupu RPK dan tak langsungnya azamudin tu anak sedara RPK, tapi pasal nak membongkar kebenaran diceritakan juga pekung dua beranak ni rembat duit kerajaan yang patutnya digunakan untuk bina hospital shah alam.

sekarang ni orang shah alam kalau nak ke hospital terpaksa merantau ke Klang/Sungai buloh dan malahan ke selayang pasal kat shah alam takde hospital kerajaan.

memang ada hospital swasta di area shah alam, tapi berapa sangat rayat yang mampu membayar kos hospital swasta?

pada akau lebih baik kedua-duanya dipenjarakan, dua dua bersalah!

Tanpa Nama berkata...

tanya rajagopal ni dia keluar lihat dunia ni ikut pantat mana...
nak putus nyawa bila nak keluarkan bangkai ni..

pasal reta sanggup nak penjarakan mak
apa punya bangkai ni manusia

ni baru betul DERHAKA

Tanpa Nama berkata...

yg sudah jadi bangkai ialah bangsa melayu itu sendiri hidup bak anak haruan dibaham tetuan. bangsa ini la yg mencipta musibah drp daulah yg karut, bidaah, syirik....mereka takut pakai qur'an sebab kena batang hidung sendiri. mereka pakai hadis dgn segala ijtihad agar sesuai dgn kehendak otoriti. king or subjects, he who creates mischief is the miscreant (2:26-27). the british took the guffaw on the mlys as they did on the palestinians. nasib lu la: biar anak raja derhaka pd bondanya jgn sesekali rakyat derhaka pd rajanya. wow! ps: wealth and power know no human, not even god! what tt could expect is for us only to know and bark like dogs over the mountains. so here we share to rant and redeem, the rest...habuk pun tarak! soli geng, a cucumber is always a cucumber, a durian remain mellower and yellower. mat sondol can laugh to the grave with his budibahasa.

ANAK JAWA berkata...

PERANGAI RAJAGOPAL ni ramai yg pelik pelik. tiap-tiap negeri ada ja cerita yg buruk tntang kerabat ni. puak ni patut dah jd mcm india raja takda negeri,tangung tempolok sendiri. mcmana bro tt?