Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 7 Oktober 2010

YB KITA BARU SEDAR




ZIONIS APCO SAMPAI KE GUA MUSANG




SPR DIDAKWA BANTU BN KURANGKAN PENGUNDI
– harakah daily

Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Samad mendakwa Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) cuba membantu BN meminimumkan penyertaan pengundi luar dalam Pilihan Raya Kecil Dun Galas
Dakwaan itu katanya, munasabah memandangkan SPR mengumumkan tarikh penamaan calon dan membuang undi adalah pada hari bekerja iaitu penamaan calon pada Selasa, 26 Oktober manakala mengundi pada Khamis, 4 November depan.

"Pihak Barisan Nasional ingin menentukan bahawa orang-orang Kelantan di perantauan tidak dapat balik," ujarnya petang tadi di Pusat Khidmat Masyarakat Ahli Parlimen Shah Alam, di sini.

Menurut beliau, sepatutnya SPR menentukan hari pembuangan undi pada hari cuti, iaitu Sabtu.

KAH KAH KAH

woit… TAK KAN BARU INI SEDAR… kah kah kah..

woit.. SPR INI BARUA GEROMBOLAN…. kah kah kah..

kah kah kah… SENGAJA PILIH HARI KERJA…. kah kah kah…

kah kah kah..NAK PASTIKAN RAMAI ORANG TAK DATANG.... kah kah kah..

kah kah kah… NASIB BAIK SPR INI TAK ADA KUASA TUHAN… kah kah kah…

kah kah kah… KALAU TIDAK HARI MENGUNDI INI AKAN ADA HUJAN LEBAT ..kah kah kah..

kah kah kah...ADA PETIR KILAT PUNTING BELIONG DAN BANJIR… kah kah kah….


JANGAN LUPA PEKARA INI:
kalau pilihanraya boleh mengubah apa apa
sudah lama pilihan raya ini di haramkan kah kah kah


8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mulakan mngira kputusan undi....
PR dh ttinggal 0-1....

Tanpa Nama berkata...

abestu yg kite sebok2 lawan di pilihanraya nk watpe kalo dh tau xkan ubah apa2?

igt:
buat satu benda yg sama berulang2 kali sambil mengharapkan perubahan adalah perkara bodoh.Kata bodoh jgn tunjuk,ni yg ekau tunjuk ni napo jang...

sunsnake@budakbalun berkata...

SPR si balaci UMNO sudah kembali beraksi!! ewwaaahhh!!!

Tanpa Nama berkata...

SPR memang BABI

cicit ngah layor berkata...

YB jangan tak tau,gaji yg demer dapat tu datangnyer dari parti komponan BN.Gaji tu ler yg memboroikan perut demer dan anak2 serta isteri2 demer.Gaji demer bukan duit Pakatan,buat aper nak senget2 pd Pakatan,derhaker ler namernyer..Pengancok maknyer betoi.

Tanpa Nama berkata...

cicit ngah layor mmg bingai duit tu milik rakyat malaysia bukan bee end tapi di songlap dek gerombolan yg mentedarah mcm mak bapak diaorang punya duit

shahmetal berkata...

Soalan:

Di Kelantan, bukankah dicanang2 bahawa majoriti pengundi ialah orang PAS?

Adakah majoriti pengundi PAS di kelantan berada di perantauan?

Adakah hanya pengundi BN sahaja yang tidak sibuk pada hari tersebut?

Adakah orang Kelantan yang tidak merantau majoritinya ialah penyokong BN

Sila guna logik yang Tuhan anugerahkan.

Aku tak kesah TT ni bodoh dan guna logik bodoh sebab dia dah nak mampos pon.. tapi janganla ikut bodoh sama puhhhhhhhhhlezzzzzzzzz


kahkahkah

Lau Tze berkata...

tapi isham..kat kelantan musim tengkujuh ar..dah start pon..jadi mungkin hujan nanti pilihanraya