Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 28 Januari 2010

SEMUA DIJEMPUT KETAWA



DARI PD KE MENGGORI



TEKA SIAPA DISANA?



PEMBUNUHAN ALTANTUYA JADI IDEA KOMIK TERBARU ZUNAR
– harakah daily

Kisah pembunuhan wanita Monggolia, Altantuya Shariibuu serta pilihan raya kecil Bagan Pinang menjadi idea terbaru kartunis Zunar untuk terus berkarya.

Kali ini beliau datang dengan cerita "Sumpah di Bumi Komisen" dan "Dari PD ke Mongoria". Kedua-duanya terdapat dalam buku komik terbaru beliau, Isu Dalam Kartun (IDK).

Komik "Isu Dalam Kartun (IDK)", sebuah majalah kartun satira yang mengupas isu-isu semasa secara santai bakal diterbitkan tidak lama lagi.

Majlis pelancarannya akan disempurnakan oleh Ahli Parlimen Lembah Pantai Nurul Izzah Anwar pada Sabtu, 30 Januari jam 5 petang di Dewan Perhimpunan Cina, Jalan Maharajalela, dekat sini.

KAH KAH KAH

woit…. MARI KITA SAMA SAMA KETAWA…. kah kah kah…

woit…. KETAWA BERDEKAH DEKAH… SAMPAI DURIAN MEREKAH..kah kah kah..

nota:
semua dijemput hadir
pastikan dapat satu kopi
kalau terlepas beli kempunan sampai gigit jari kah kah kah




10 ulasan:

Sukj berkata...

kah kah kah kah...KETAWA SAMPAI PUNGGUNG 'NEK MAH' JADI EMPAT SEGI...kah kah kah kah..kah kah

Tanpa Nama berkata...

kena cepat2 beli
silap2 aribulan kdn rampas!

kah kah kahhhhh

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

kah kah kah kahkah kah kah kahkah kah kah kahkah kah kah kahkah kah kah kahkah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

ada kebenaran gak tu kena rampas sbb Nek Mah yg dduk atas kah! kah! kah! kah!

hiSham berkata...

Nak beli 'Sumpah di Bumi Komisen' ngan 'Dari PD ke Mongoria' melalui website www.cartoonkafe.com tapi website tu tak bleh masuk le. Apahal?

Tanpa Nama berkata...

nak bagi merekah bontot big mama!!!


gibuk

Tanpa Nama berkata...

wakakkakkakaka sangat wakakakkaka
bro, mcm mana lah kita nak suruh sprm siasat bik mama ni....asyik2 yg kena pegawai...rasuah 20,000, org ni kena siasat smpi mati...pegawai kecik ni rasuah 50k meluat sgt...yg bwk lari 10 juta tur elok jer selamat jer smpi bilalah org "kita" nak sedar

Tanpa Nama berkata...

hidup zunar & yg seangkatan!
hidup kartun & pengkartun!
hehehehe...

1malaysia boleh blah!
UMNgOk-BoNgok boleh blah!
berita tv harini najib bercakap pasal nKera rekaan dia, dah tu dia bagitau kalau rakyat tolak Kera UMNgOk-BoNgok dalam pilihanraya masa hadapan dia akan terima bila ia terjadi...
sah memang akan jadi! mulut masin tu beb!
kahkahkahkah...

-average joe-
klakka-la.blogspot

catatan: mintak maap pada semua pelawat blog saya dalam 3-4minggu lepas dan lebihkurang 1minggu akan datang sebab belum berpeluang ada masa untuk buat posting baru akibat kerjarumah yg melambak - nanti bila ada karya baru akan dihebahkan, tunggu ye :-)

Tanpa Nama berkata...

patutnya taruh tajuk : dari gemenceh ke manchesgolia...

Tanpa Nama berkata...

Sikit2 kah kah kah.. x lawak pon
TNS!!


,,,!,,,

!@#$^